söndag 8 januari 2017

Länge sedan sist

Ja, nu är det länge sedan jag var här inne men så blir det i bland.
Livet kommer liksom i mellan och man behöver ta hand om sig.
Det är svårt det där, ibland när man inte känner sig helt OK kan det vara skönt att skriva av sig och ibland behöver man stanna upp för att hitta tillbaka till sig själv.
Jag känner nu att jag börjar hitta tillbaka och att jag gör saker som jag mår bra av.
Livet går lite långsammare men det är bara skönt!
Kunna stanna upp och bara njuta av det som är här och nu.
Ta en skön promenad och bara njuta av hög vinterluft och träd med rimfrost.
Sippa på ett glas rött och bara lyssna på dem som står dig nära, deras drömmar, önskemål och planer. Så skönt.
Inte planera så mycket utan bara ta dagen som den kommer.
Nu en tur för lite söndagsmiddag med svärföräldrarna.

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar