lördag 19 november 2016

Hej Lördag!

Hej sköna lördag!

Idag är det lite av förberedelsernas dag för i morgon ska vi fira min man som har fyllt 50 år.
Det blir en liten brunch för våra nära och kära...ska bli så mysigt!

Så av den anledningen har jag stämt träff med Mr Bosch för någon timme fram över.
Jag gillar honom verkligen:-)


När den stora dagen inföll befann vi oss i Gdansk i Polen.
Det blev en helt fantastisk dag tillsammans med våra bästa vänner och vi hade fixat en stor överraskning för F, min man.
Dagen började med champagnefrukost, en toppen start!
Efter frukosten gick vi tillbaka till våra rum för att hämta våra ytterkläder för nu skulle vi ut på lite upptäcktsfärd i Gdansk.
Våra vänner knackade på dörren och kom in men precis när dörren skulle slå igen öppnades den på nytt och våra två söner med respektive kom in med grattis rop och ännu mera skumpa.
Ni kan ju bara gissa ett F blev överraskad, ja jag kan ju säga att han blev rejält chockad.
Han blev helt tyst och jag trodde ett tag att han skulle svimma.
De skulle ju inte vara där utan de skulle vara hemma och jobba istället för honom.
Jag säger bara det....bästa överraskningen!
Dagen blev helt fantastisk tillsammans med dem vi älskar allra mest.

Näpp, nu måste jag och Mr Bosch sätta fart.

Ha en fin lördag!
Här är solen framme...så härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar