måndag 2 september 2013

Ibland blir det inte som man tänkt sig!

Måndag och den andra dagen i september.
Känns så där lite härligt höstligt ute.
 
 
Och så var det dags att lyssna på kroppen så idag blev det till att stanna hemma från jobbet.
Jag har sedan maj förra året haft ont i vänster axel, skuldra och upp i nacken.
Blivit hänvisad till att gå till sjukgymnast men de kan tyvärr inget göra, så för två veckor sedan fick jag äntligen komma till min läkare på Vårdcentralen. Hon skickade remiss för röntgen och tog en massa prover. Proverna hoppas jag att jag skall få svar på snart, gillar inte att vänta på det.
Men idag eller rättare sagt så började det redan igår blev/blir det inte som jag tänkt mej.
Det onda har liksom spridit sig till i stort sätt hela kroppen och det känns som jag knappt inte kan gå och till det plussar vi på lite huvudvärk.
Ja, så ser det ut här idag.
 
Nu ska jag pigga upp mej med att läsa alla inspirerande bloggar jag läser.
 
Ha en fin måndag!
 
Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar