söndag 23 september 2012

Så tyst det är i huset...

Så är det söndagmorgon..........å så tyst det är i huset...det enda som hörs är lite hund snusande.
De båda sötnötterna ligger och sover under köksbordet och jag sitter och njuter av ett glas kaffe.
Igår öste regnet ner precis hela dagen så vi bestämde oss för att dra till IKEA för att byta en hylla.
Vi var inte ensamma om att ha haft denna tanke. Jag brukar inte åka till IKEA på helgerna då det alltid är tok mycket folk där. Men igår gjorde vi det och jag tror det var mer folk än någonsin....ibland blir jag så berörd av vissa saker som igår...alla dessa ledsna barn och irriterade föräldrar, hua! Tror ni att det kan ha varit vädret som påverkade!? Jag tycker lite synd om barnen som måste följa med till det stora varuhuset och sedan gå där i flera timmar.

Vi kör på samma upplägg som igår....vi inväntar dagen och ser vad den har att erbjuda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar