söndag 1 november 2009

Lugn dag.

Idag blir det en lugn dag. Skönt!
Jag har ätit frukost bestående av yoghurt med hallon, blåbär, björnbär och skivad banan. Till det blev det två skivor finncrisp med ost så nu klara jag mej ett bra tag utan att bli hungrig.
Nu ska jag hoppa i kläderna och ta en kort tur med hundarna för att sedan styra kosan mot Linköpings stora shoppingområde Tornby. Jag vill bara strosa runt och kika i affärerna, har inte siktet inställt på något speciellt jag behöver eller vill köpa.
Egentligen borde jag vara hemma och röja i trädgården men det har jag ingen lust med och det ligger ju kvar till jag känner för att ta hand om det.

Har haft en dålig mat vecka trots att jag varit hemma hela veckan och kunnat laga nyttig mat.
I onsdags fick jag ett sådan sug efter spagetti och köttfärssås. Jag lagade mat så det räckte till ett helt kompani och själv formligen vräkte jag i mej. Gott men ack så mätt jag blev och kroppen mår inte så väl efter denna mat chock. Trots detta ätande hade jag gått ner 0,1 kg...nöjd...jaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar