lördag 24 oktober 2009

Helg igen!

Ja, så var det helg igen!
Har varit borta på sälj möte/konferens i dagarna två. Jag är ingen fan av dessa möten/konferenser men denna gången var det bra upplagt. När jag åker hem från en konferens vill jag känna att jag har lärt mej något så att det blir en positiv upplevelse, och så blev det denna gång. Jag jobbar som support till ett antal säljare så för mej är det bra att veta hur de bemöter sina kunder så jag sedan kan supporta på ett bra sätt. Ja, ja nog om det!

Jag ska faktiskt uppdatera min vikt. Eftersom jag inte var hemma i går fredags så vägde jag mej i onsdags den 21/10. Det blev inget minus denna gång utan det blev upp 8 hekto. Det känns inte så farligt ändå då, då jag har varit borta ganska mycket den senaste tiden och inte haft möjlighet att laga min mat själv.

Nu iväg till grannstaden Norrköping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar