lördag 17 oktober 2009

Grå väder!


Här sitter jag och funderar. Skönt med helg då det varit en hektisk vecka.

Jag glömde att väga mej i går så denna vecka blir det ingen uppdatering av vikten. Det kanske är lika bra det då mat intaget varit allt annat än bra. Som jag sagt tidigare är det svårt att äta lågkolhydrat kost när man är på resande fot. Man bjuds på mat som ofta redan är förbeställd och när man själv är ute på restaurang är det inte alltid lätt att få till bra alternativ. Nu gör jag som så att jag äter lite mindre av kolhydraterna så det känns ändå ganska okej.


På denna sida hade jag bestämt mej för att skriva sådan jag mår bra av och just nu skulle jag må bra av om någon kom och erbjöd mej en "gör om mej" förvandling. Det känns som jag totalt tappat greppet på klädfronten. Så ni alla som vill ha ett bra "gör om mej" projekt, här har ni en tjej i sina bästa år som är precis mitt i livet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar