tisdag 5 januari 2016

Tisdag 5 januari

Hej!
 
Idag har jag varit på vårdcentralen.
Hmm...lite orolig!
Får plötsliga magsmärtor, blir lite illamående och skakig i hela kroppen. Händerna darrar så jag kan inte hålla i ett vattenglas.
Det kommer helt plötsligt utan förvarning och håller i sig i allt från 10 minuter till 3 timmar.
Jag har fått gå hem från jobbet 4 gånger, fått lämna frisören när jag skulle klippa mej och fått lämna en mysig kväll hemma hos yngsta sonen.
På vårdcentralen togs det en del prover och jag ska även lämna in urinprov som ska tas under ett dygn. En remiss är skickad för röntgen med datortomografi.
Som sagt lite orolig att det ska vara något allvarligt.
 
Näpp, nu ska jag se vad min man håller på med.
Han har köpt små växthus från Nelson Garden där han kan odla groddar, skott och krasse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar