söndag 23 augusti 2015

Att komma på rätt spår?!

Sommar 2015 har varit sommaren då man ätit, druckit och mått väldigt gott, ja helt enkelt en bra sommar.
Det har ju resulterat i att siffrorna på vågen har ändrats och ökats på lite grann.
För min del har pluset blivit 7 kilo....ja, precis så mycket!
Så nu känner jag verkligen att det är dax att komma på rätt spår.
Det kommer att bli lite mer träning och rörelse och bättre mat.
Jag kommer att hålla mej till Viktväktarna då jag för att må bra behöver en bra balans mellan protein och kolhydrater.
 
Alltså idag har operation "Komma på rätt spår börjat!".
 
Jag tar tacksamt emot tips på hemmaträning då jag allt som oftast kommer på ursäkter att inte gå och träna. Är mer motiverad och får det gjort när jag är hemma, så som sagt tips bra hemma träning tar jag gärna emot.
 
Vår sista semestervecka tillbringade vi på Västkusten.
Kunden inte ha blivit bättre!
Sol, värme och salta bad.
 

På väg ut till sommarrestaurangen Lexö på Resö.
Super mysigt ställe med god mat och mycket trevlig och bra service. Fem plus till Restaurang Lexö på Resö.

Helt underbart!


Bodde i små mysiga stugor på Tanum Strand.
 
Tog en liten paus men nu är det dax att fortsätt med bestyren här hemma.
Tvätt och ogräsrensning står högst på prioriteringslistan, inte det allra roligaste men man är jäkligt nöjd när man är klar.
Så ut i solen nu! 
 
Ha en fortsatt fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar