söndag 28 december 2014

Det har varit en lugn jul

Hej!
 
God fortsättning!
Hoppas ni har haft den jul ni önskade er.
 
Vi har haft en lugn och skön jul.
Precis så som vi ville ha.
Vi har ätit god julmat, julfikat, spelat julklappsspelat, spelat sällskapsspel, träffat släkt och vänner, gott flera långpromenader, sovit, tittat på film, ja, vi har haft det så som man bara kan ha.
 
 


Julköttbullar
 


 
Julmys med tända ljus

 
Wow...lite snö som pudrat marken

 
Oh, se där solen

 
Ett litet rådjur

 
Gladaste promenadsällskapet...vår lilla cockerspaniel tjej


 
Så skön promenad i skogen
 
Hur är det?
Har ni varit och fyndat något på REA?
Det där med REA shopping är inget för mej, då håller jag mej borta från affärer och köpcentra.
Trängsel, kaos och ofta lite arga och irriterade människor, nä det hoppar jag över.
Nu menar jag inte att jag inte handlar på REA för det gör jag men i dessa tider föredrar jag shopping på nätet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar