tisdag 18 november 2014

Röd, snygg och bra!

Tisdagkväll och jag far fram med denna röda skönhet!
Att man kan bli så jäkla glad för en ny dammsugare.
Alltså den här är helt kanon!
För oss som har hund så är det nog det bästa köp jag gjort på länge.
En Bosch Zoo'o ProAnimal....suger upp allt i sin väg.
 
Japp, så är det redan tisdag.
Dagarna bara rinner iväg men idag känns det som jag har fått en hel del gjort efter jobbet.
Fixat matlådor, förberett lite fika gott till jobbet senare i veckan och lite annat smått & gott.
 
Igår var jag på en bra föreläsning med och av Tomas Gunnarsson.
 
ATT ÖVERLISTA JANTE
Om konsten att lyfta sig själv och andra.
 
Även om man har hört mycket av det tidigare så behöver man alltid bli påmind igen och få den där AHA upplevelsen.
Gick från föreläsningen med en positiv känsla inombords.
 
Men nu ska jag ta tisdagkväll och luta mej tillbaka och titta lite på TV.
 
Må väl och ha det så gott!
 
Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar