fredag 9 maj 2014

Hemma igen efter en superskön ansiktsbehandling på Nettan´s.
Härligt med ett "nytt" fejs så här inför helgen ;-).
 
Dagens lunch blev en Tacosallad.

 
Så himla gott och magen skrek verkligen efter mat.
Jag kör ju lite viktväktarstil på min mat då jag har utmanat mej själv att gå ner några kilo.
Jag har haft några trivselkilon som inte alltid varit så roliga att dra omkring på.
Sedan jag började har jag nu gått ner 7,1 kilo och jag känner mej både piggare och gladare.
 
Nä, nu ska jag dra igång det stora städracet här hemma.
Välbehövligt när yngsta sonen (22 år) varit hemma några nätter.
Han och hans flickvän bor antingen här eller hemma hos hennes föräldrar.
Så himla roligt att ha dem hemma men man önskar ju att de höll lite ordning omkring sig.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar