torsdag 13 mars 2014

Solsken och fågelkvitter!

Hur härligt är det att vakna av att solens strålar som tränger in igenom persiennerna och utanför fönstret kvittrar fåglarna.
En bättre start på dagen kan man väl inte få.
 
Jag är fortfarande sjukskriven efter min arm och hand operation så jag kan verkligen njuta av dessa fina dagar.
 
Har letat som en tok i butikerna här i stan efter en jacka men inte hittat någon.
Vill ha en i lite parkas stil.
Gissa om jag blir glad när jag hittar en när jag av en slump kikade in på Ellos webshop nu på morgonen.
 
En svart blir det!
 
Inga krusiduller utan enkel och funktionell.
Pris 399 kronor.
 


1 kommentar:

  1. Hej Pernilla!

    Tack för informationen gällande ersättning vid sjukskrivning.
    Jag kontaktar er för mer info.

    /Helena

    SvaraRadera