lördag 15 februari 2014

Ovana, motivation och utmaning!

Nu är det bara två dagar kvar sedan får jag ta bort gipsskenorna.
Gissa om det ska bli skönt.
Jag hade lovat mej själv att avsluta en ful ovana jag dragits med en tid och sagt och gjort den 25 januari sa jag stopp och avslutade där och då.
 
Nu känner jag att jag är motiverad att anta min nästa utmaning.

 
Den utmaningen är att gå ned 10 kilo och även komma i bättre form.
Beslutet att köra igång har vuxit fram under de här tre veckorna jag gått hemma med gips och i stort sett inte kunnat göra så mycket.
Jag har inget måldatum utan det får ta den tid det tar men jag vill ju ändå nå målet inom detta år.

 
Den här lilla tjejen ska få vara mitt sällskap när jag ska ta mina promenader och joggingturer.

 
I kväll blir det att kolla Melodifestivalen på TV.
Var och såg den live förra lördagen.
 
Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar