torsdag 27 juni 2013

Sirimione Italien

Ja, här sitter jag och drömmer mej bort.
Tre dagar kvar av min en vecka långa semester och regnet smattrar mot fönstren.
Jag kan bara säga att det då känns skönt att ha tre veckors semester kvar längre fram i sommar.
Om allt blir som vi planerat så styr vi kosan mot Italien även i år.
Jag har tittat igenom lite av bilderna från förra årets semester då vi bilade ner till Sirimione  vid Gardasjön....härligt att kunna drömma sig tillbaka.
Värmen, dofterna, upplevelserna och inte minst människorna.
 
Vi vill gärna ha restips om norra Gardasjön och även tips om bra hotell.  
 
 










1 kommentar:

  1. Italien är ett favoritland o jag älskar allt med det. Vi har oxå funderingar på att bila ner till Gardasjön på semestern så har du några tips tar jag tacksamt emot dem. Tänker mest på bra boende, restauranger osv. Ha en mysig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera