söndag 3 februari 2013

Söndag!

Hmm....varför går helgerna så himla fort?

Vi skall på bröllop i början på mars så den här helgen har jag letat klänning och det är inget lätt uppdrag kan jag säga. Jag har inte hittat någon alls....inte ens någon som man eventuellt kan tänka sig om man inte hittar den med stort D. Utbudet av kläder i min stad är under all kritik. Det som nu återstår är att se om man kan hitta någon på nätet. Jag tar tacksamt emot förslag på bra nätbutiker med snygga klänningar!

Är gräsänka ett par dagar...det heter väl så!? Ja, i allafall så ska här börja små röjas lite.
Röjandet går så mycket lättare med en bra bok i lurarna. Just nu lyssnar jag på Laura av Carolina Gynning. Det är perfekt att kunna ladda ner bra böcker till sin iPhone från Storytel.

Ha en fin söndag kväll!

Kram H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar