söndag 5 juni 2011

Klart!

Slingan för mina power walk/jogginturer är uppmätt.
De blev 2,4 kilometer....passar mej kanon.

Under tiden jag var ute på min lilla promenix susande tusen tankar igenom mitt huvud.
Det rörde sig om allt mellan himmel och jord.
Något jag kom fram till i alla fall var att jag känner att jag inte längre jagas av den här hetsen att behöva vara smal, jaga jobbet alla vill ha, köpa de där kläderna som man kanske egentligen inte behöver......jag kom fram till att jag hoppar av den delen av ekorrhjulet jag fastnat i.
Jag är 40+ och jag känner att det är dax att njuta av livet, jag behöver inte vara perfekt.
Jag har en man som jag älskar och tillsammans har vi två barn som vi älskar över allt annat. Jag har ett bra jobb som jag trivs med och som ger mej mycket. Jag har ett hem där jag trivs och där jag kan ladda batterierna. Jag har en fantastisk familj, släkt & vänner....vad mer kan man behöva?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar