söndag 20 juni 2010

Söndag & Sol

Så är det söndag igen......jag fattar inte hur fort helgerna springer förbi.

Efter en mycket rörig, ledsam & tung tid skall jag nu försöka komma in på rätt spår igen.

Jag börjar känna mig allt bättre efter min gallstensoperation som blev lite större än det från början var tänk. Jag fick ta bort hela gallblåsan som var kraftigt inflammerad.

I fredags så var det då dags att säga ett sista farväl till min fina kusin. Hon hade varit sjuk i cancer en längre tid men nu hade de fått bukt på sjukdommen och hon skulle göra sin sista behandling nu i början på juni. Tyvärr hann hon inte få behandlingen då cancern hade tagit ny fart på ett annat ställe i kroppen och spred sig explosionsartat. Samtalet jag fick om att hon lämnat oss kom som en chock då allt gick väldigt fort på slutet. Hon kommer att finnas med mej och alla som fick förmånen att känna henne. Hon var verkligen en person som var omtyckt av alla. Levnadsglad och med ett helt underbart klingade skratt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar